سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم زمانی امکان پذیر می باشد که فیلم از اکران سینما خارج شده باشد. سپس تهیه کنندگان و عوامل نصمیمی می گیرند که فیلم را برای دانلود قرار دهند یا نه. اکثر سازندگان با دانلود فیلم به صورت قانونی موافق اند.

اکثر مردم به علت زندگی در مناطق محروم و شهرستان ها از امکانات سینما به دور هستند. به همین دلیل سایت هایی مانند آلفا فیلم کارشان را شروع کردند.

بعد از اتمام اکران در سینما فیلم های سینمایی بر رو سایت قرار می گیرند و امکان خرید قانونی فیلم ها از سایت امکان پذیر می باشد. سایت های زیادی در این زمینه آپلود فیلم و سریال فعالیت می کنند که آلفافیلم یکی از بهترین آنها می باشد. با خرید قانونی هر فیلم یا سریال پول پرداخت شده به سازندگان فیلم اهدا می شود. شما با خرید قانونی باعث ایجاد انگیزه دو چندان فیلم سازی در عوامل سازنده فیلم می شوید.

چرا آلفافیلم؟

همان طور که گفته شد سایت های زیادی در حوزه دانلود فیلم سینمایی و سریال فعالیت می کنند که در این قسمت می خواهیم ویژگی ها و امکانات این سایت را نسبت به دیگر سایت ها بیان کنیم

  • تمام فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت متفاوت 480 , 720 , 1080 , BLURAY , 1080HQ قرار میگیرند که متناسب با حجم , قیمت و کیفیت می توانید یکی از کیفیت ها را برای تماشا انتخاب نمایید.
  • به محض این که فیلم از اکران سینما خارج شود در این سایت برای دانلود قرار میگیرد (سریع تر از دیگر سایت ها)
  • در صفحه مربوط به هر فیلم یا هر قسمت از سریال ها شما می توانید اطلاعات کامل شامل معرفی فیلم , خلاصه فیلم , تیزر فیلم , آنچه گذشت فیلم , گالری تصاویر فیلم و مشخصات فیلم را ببینید و طبق اطلاعات هر فیلم , فیلم سینمایی متناسب با سلیقه خود را پیدا نمایید.
  • در آلفا فیلم شما قادر خواهید بود اطلاعات و بیوگرافی بازیگران هر فیلم را به صورت جداگانه مشاهده نمایید(این قسمت در آلفافیلم بسیار طرفدار دارد).
  • لینک های دانلود در آلفافیلم بر خلاف بقیه سایت ها به صورت مستقیم می باشد. و شما می توانید از دانلود با لینک های مستقیم نهایت لذت را ببرید
  • نکته مهمی که وجود دارد این است که همه دانلود ها در سایت آلفافیلم با ترافیک نیم بها می باشد. یعنی فیلمی به عنوان مثال 800 مگابایت باشد تنها 400 مگابایت از اینترنت شما صرف دانلود فیلم یا سریال می شود.

دانلود فیلم ایرانی

یکی از محبوب ترین قسمت های سایت های دانلود فیلم و سریال قسمت فیلم های ایرانی می باشد. فیلم های سینمایی ایرانی به دلیل تیزر های پخش شده در تلویزیون و تبلیغات در سطح شهر طرفداران زیادی دارد. دانلود فیلم ایرانی دارای یک دسته بندی مشخص و جداگانه در سایت آلفافیلم می باشد. فیلم های این قسمت در 5 کیفیت متفاوت و همچنین لینک های مستقیم ارائه می شود. که برای دانلود به صورت ترافیک نیم بها وارد دسته بندی دانلود فیلم ایرانی شوید. تنوع فیلم های سینمایی در آلفافیلم بسیار زیاد می باشد. شما می توانید طبق علاقه شخصیتان وارد یکی از دسته بندی های فیلم سینمایی ایرانی و فیلم سینمایی خارجی شوید و فیلم مورد نظرتان را با توجه به توضیحات , معرفی, خلاصه داستان, تصاویر, تیزر و نقد فیلم انتخب و دانلود نمایید.

دانلود سریال

امروزه سریال های شبکه نمایش خانگه محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند. هر قسمت از سریالها هر هفته در یک روز مشخص منتشر می شوند. به عنوان مثال سریال مانکن دوشنبه هر هفته در سایت قرار می گیرد که شما عزیزان می توانید این سریال را با پنج کیفیت متفاوت با لینک مستقیم دانلود نمایید. در حال حاضر سریال های هیولا , مانکن و کرگدن آماده دانلود می باشد. دانلود سریال در آلفافیلم یک پروسه بسیار آسان دارد.

سریال هایی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شو از کیفت بالایی از نظر فیلمنامه و بازیگران و عوامل نسبت به سریال های تلویزیونی دارد. که همین موضوع باعث شده است که سریال های شبکه نمایش خانگی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد. دیدن سریال های نمایش خانگی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

به محض این که سریال در هر هفته منتشر می شود , سایت آلفافیلم جزء اولین سایت هایی می باشد که لینک های دانلود آن را قرار می دهد. سریال مانکن هر دوشنبه و سریال کرگدن هر پنجشنبه در سایت آلفافیلم منتشر می شود و آماده دانلود هستند.

قسمت به زودی

 

یکی دیگر از ویژگی های آلفافیلم داشتن قسمت به زودی می باشد. در این قسمت فیلم هایی که قرار است برای دانلود در سایت قرار بگیرد وجود دارند. این قسمت به شما اجازه می دهد تا قبل از دانلود فیلم توضیحات مربوط به آن را به طور کامل بخوانید.